degeldpers.nl

Financieel nieuws, maar dan beter.

Financieel nieuws voor de doelgroep 18-34, opgericht in 2016.

  • BEREIK /J165.280
  • SOCIAL BEREIK /J1.400.000
  • BEREIK /M15.000
  • REDACTEUREN6

OVER

Als liefhebber dan financieel nieuws kon Max van Hasenbroek altijd goed aan zijn trekken komen bij de oude media. Tot bij hem begon in te dalen dat de huidige platformen het nieuws te saai, te statisch en te complex brengen; dat kon beter. Het idee van De Geldpers was geboren. Samen met een vriend bouwde hij De Geldpers op, waar het in mei 2018 serieuze vormen begon aan te nemen. Inmiddels bedient De Geldpers zo'n 15.000 unieke bezoekers per maand met uitschiets ver boven de 40.000 en zijn ze nog steeds groeiende. In 2018 gaan we volgens de modellen zo'n 250.000 lezers aantrekken.

DOELGROEP

Onze doelgroep bestaat voornamelijk uit 25-34 jarigen met een beroep in de financiële wereld of een studie daarin, voornamelijk HBO/WO niveau. Deze jonge heren hebben de ambitie de wereld te veroveren en willen via De Geldpers leren hoe ze dit moeten doen. Artikelen over ‘hoe word ik zo snel mogelijk rijk?’, Bitcoin en de zogenoemde ‘huishoudboekjes van de sterren’, zijn dan ook erg in trek. De heren die wij aantrekken wonen voornamelijk in de randstad, waar Amsterdam met kop en schouders boven uitsteekt. De doelgroep van De Geldpers is veelal online te vinden en is frequent social media gebruiker.

De Geldpers maakt financieel nieuws voor de komende generatie.
En dat doen we zo: